گیاهی ترین SEO Pooyan! UIgloo PSoy
تاریخچه قهوه
جولای 29, 2020
طرز تهیه قهوه ترک
آگوست 5, 2020

تبلیغ شرکت Nesperessso را شاید دیده باشید.این تبلیغ به یکی از پربازدید ترین تبلیغ قهوه های تاریخ تبدیل شد.راز این تبلیغ

جورج کلونی جذاب بود که داشت قهوه می خورد.بازیگری که طرفدارانش باعث میشوند هر فیلمی که می سازد از فیلم های صدر باکس آفیس شود.

ولی بحث جالب این است که او برای این تبلیغ 40,000,000 دلار که به پول ما می شود 880,000,000,000 تومان (هشتصد و هشتاد میلیارد تومن با دلار 22 هزارتومنی) گرفت تا این تبلیغ تاریخی را انجام دهد.این عدد از عددی که برای بازی در اکثر فیلم هایش گرفته بود نیز بیشتر بود.

می توانید یکی از این تبلیغ ها را ببینید.

نسپرسو

جورج کلونی سابقه خوبی در تبلیغ قهوه دارد و در مورد این کمپیم تبلیغاتی اش با شرکت نسپرسو می گوید:

جرج کلونی درباره ی این کمپین می گوید:

” من طی ۱۲ سال گذشته در یک سفر طولانی با نسپرسو همراه بودم. این کمپین یکی از سرگرم کننده ترین برنامه های تبلیغاتی ام بود. کار من با نسپرسو همراه با اشتیاق و چیزی فراتر از تبلیغات است. اول و مهمتر از همه اینکه من محصول را دوست دارم و دوم من واقعا عاشق چیزی هستم که آن را تبلیغ می کنم و ما برای پایدار ساختن برنامه های کشت قهوه در سطح جهانی به منظور حمایت از کشاورزان و خانواده هایشان و نیز حفاظت از محیط زیست با Nespresso تعهدات مشترکی داریم”

نخستین کمپین تبلیغاتی این برند در آمریکای شمالی با عنوان «Education Day» به اجرا در آمد. محور اصلی برنامه های این کمپین، «آشنایی با طعم خوب قهوه» بود که طی آن جرج کلونی در قالب یک تیزر تلویزیونی، تشخیص مزه ی خوب قهوه را به دنی دویتو( دیگر بازیگر سرشناس حاضر در تیزر) آموزش می دهد. پس از موفقیت اولین کمپین، در سری دوم اجرای کمپین های تبلیغاتی، نسپرسو دست به تجربه جدیدی زده است. کمپین ” Comin Home” دومین برنامه ی تبلیغاتی نسپرسو در آمریکای شمالی است که قصد دارد با الهام از فیلم های نمادین هالیوود، نسپرسو را با هنرمندی بازیگر و کارگردان سرشناس اندی گارسیا به دلِ لحظات ناب سینمایی گذشته ببرد.

رفرنس ها

nespresso.com

sainaagency.com

https://www.sainaagency.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *